sovmorgon!:)

gud vad ja älskar sovmorgon:) idag ställe ja nämligen ingen klocka för ja trodde ida skulle vakna vid 7 tiden som hon brukar..:) gissa hur länge hon sov innan hon slog upp sin blå:)?! halv nio:) då klev vi upp och åt frukost och jag gjorde lunchen hon skulle ha med sig till dagis sen åkte vi dit just efter 9..:)

jag har vart väldigt effektiv idag..städat HELA huset..:) har bara kvar att sortera och vika in alla kläder men det får bli ett projekt i morgon när ida är på dagis:) ska ju nämligen jobb kväll nu 3 dagar.:) mycket skööönare än att vara i disken på dagen ..det är verkligen helt hemskt..men nu väntar jag bara på att 2stk dagis ska ringa och säga ja får jobba extra där:))

jag är väldigt dåli på att lägga in bilder men måste bara ladda kameran först:P så ska ni få massor av sommarbilder:P

tänkte fara och handla nu innan jag skulle hämta ida men upptäckte att jag hade skickat med henne min börs så det blir nog lite svårt..hoppas bara inte ida har vart och shoppat upp alla mina pengar bara:)

ne nu blir det att hämta ida, handla mat, busa , laga mat, äta, fixa sig för jobb och sen time too work:O

puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla & Willy

Hejjsan. jo, dom växer ju så rackarns fort dom små liven =) Vad kul att det har gått så bra med att inskola Ida på dagis, kan ju bli väldigt tufft om dom inte trivs, det river nog ganska bra i hjärtat att lämna bort dom ett tag ändå.

Hoppas det går lika bra för Willy.

Ja dom är nog ganska nöjda där på dagiset att ha fått en sån glad tjej att ta hand om, lättskött =) Läste att du har börjat jobba nu å så, hujja vad dåligt av gubben du jobbar för att göra sådär..

Hoppas att allt är bra annars och att du får något annat jobb snart!

Kram Kram

2010-09-03 @ 23:37:26
URL: http://mammaswilly.blogg.se/
Postat av: Pernilla & Willy

Hejjsan. jo, dom växer ju så rackarns fort dom små liven =) Vad kul att det har gått så bra med att inskola Ida på dagis, kan ju bli väldigt tufft om dom inte trivs, det river nog ganska bra i hjärtat att lämna bort dom ett tag ändå.

Hoppas det går lika bra för Willy.

Ja dom är nog ganska nöjda där på dagiset att ha fått en sån glad tjej att ta hand om, lättskött =) Läste att du har börjat jobba nu å så, hujja vad dåligt av gubben du jobbar för att göra sådär..

Hoppas att allt är bra annars och att du får något annat jobb snart!

Kram Kram

2010-09-03 @ 23:38:21
URL: http://mammaswilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0