god morgon!

ja god vet jag inte om det är:/ jobbade dubbla skift igår kom hem vid 12 tiden hade precis somnat kl 1 och tror ni inte då ida vaknar:) yes så gick in till henne och satt tutten i munnen om hopp att hon skulle somna igen:)men ikke hon vägrade släppa min hand och varje gång jag tog bort den började hon gallskrika så det var bara att hämta täcken och lägga min in där och hålla handen hela natten:) hon sov länge på morgongen iaf kl halv 9 slog hon upp sina blå:) då var det bara dags att göra frukost och packa med lunchen som hon skulle ha med och sen bege sig til dagis..tror jag fortfarande sov då..såååå himla trött:( förövrigt tycker ida att det är jätte kul att packa upp alla saker som hon har i sin dagisväska precis innan vi ska åka...haha imorse var ju inte jag så himla glad över det iaf:)

men nu sitter jag och dricker en kopp kaffe ska snart bege mig på jobb..ska bara jobba 5 timmar idag sen fri ikväll så himla skönt det ska bli:)

förövrigt så har ja fått tillbaka på svenska skatten..haha tror ni jag blev lycklig..tydligen har ja fonder så man får tillbaka fast man inte har jobbat någonting..och det tackar vi för:)

snaaart är det en 1 åring här i huset:))

ne nu har ja inte tid att skriva nu mer om ja ska hinna fixa mig innan jobb:)

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0