massa som händer:)

har inte skrivit här på ett tag..har nämligen fullt upp heeela tiden känns det som:) oj småbarnslivet är inte så himla lätt när man har kommit igång med jobbet igen:)


Nu har nämligen lilla Ida lärt sig att gå:)))) hon är så himla duktig:)))började faktiskt på sin födelsedag..tog flera och flera steg efter det och nu reser hon sig själv och vill gå massor:)) har ju haft henne hemma nu sedan i torsdags..vart så himla skönt att bara vara hon och jag igen några dagar:) som vi har haft det bra:) kommer bli tungt att lämna tillbaka henne till dagis imorgon:/ men ser redan framemot helgen som jag har fri då ska vi verkligen mysa alla 3:))

det går fortfarande jätte bra på dagis för ida hon trivs sååå bra:)
var förresten på bvc idag på 1 årskontroll...ida har nu blivit 8530g och 74.5cm ..hon har ändå lagt på sig bra med tanke på att hon har vart sjuk nu 1 månad..har fått nå virus som inte verkar vilja släppa..:( men nu har vi fått hostesaft och paracet som ska funka..:) sen har hon även fått barnexem..fått någon salva som vi ska smörja så ska det oxå försvinna snart:))

nu ska ja snart kika mitt favorit program Hotel Ceasar och sen blir det tidigt i säng..eller först måste jag hänga upp tvätten..hm..:/

jobb bara 3 dagar denna vecka så det blir en skön vecka..men blir väl destomer nästa vecka:)

ha det så bra så länge..ska försöka fixa min kamera till helgen och lägga in lite bilder så ni får se:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0