Lördag!:)

idag klev vi upp 8.10 och åt frukost jag och ida:) sen blev det lite bus innan det var dagt för vila igen vod 12 tiden:)då hade pappa klivit upp så han fick sitta hemma och passa ida medans jag åkte och handla allt som behövdes till brödbakningen:) sen har hela förmiddagen och eftermiddagen bestått av brödbak,:) bakade dubbelsats av morots och keso frallor och sen gjorde jag 2 st bröd i form:) brööden blev succe  ida har redan tryckt i sig 2 stk frallor:)

sen tog vi en tur ut i snön och lekte:)
ida har ju vart hemma från dagis för hon har var så sjuk:/ jag har oxå vart hemma från jobbet för jag har oxå vart sjuk..men nu börjar vi bli friska..har förresten köpt en flaska tran som vi ska dricka och hoppas bli mycket bättre snart:) Tog ju ett glas röd vin igår till maten och blev mycket bättre imorse när jag vaknade..:)

nu har ida slocknat i sackosäcken:P men hon får bara sova 15min så hon somnar ikväll:)

ikväll blir det pizzamys och film:) kanske vi kan trycka i oss lite godis oxå:)

Har så svårt att bestämma mig om vi ska åka hem till jul eller ej..vill ju såklart åka upp och hälsa på alla:) men vill ju även fira jul med christian..och han vill ju såklart fira jul med oss oxå:) nja får se vad som händer:)

nu lite städning och sen busa med ida innan det blir pizzalagning:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0