Good morning sunshine:)

klockan är nu 11..men eftersom vi ställde om klockan igår så är den ju bara 10:( Ida slog upp sin blå kl 7..:P igår fick jag sluta lite tidigare från jobbet nämligen kl 24..haha tidigt och tidigt vet jag inte om det var men iaf när jag gick så var det massor kvar att göra:/ men jag skulle ju hemma och kolla Halloween med älskligen så Elin var snäll och lät mig gå:) hade nämligen full restaurang igår..det har vi även haft senaste 2 veckorna..vet ej vad som hänt med folk full ös hela tiden:) men det är ju bra då går tiden mycket fortare på jobbet samt att man får massa tips:) Ja iaf så skulle vi kolla film inatt..på villkoret att jag klev upp med ida idag fast det var min sova helg:) men tycker det är mysigt att kliva upp på morgonen och göra eld, äta frukost tillsammans och sen se poå drömmehagen..så det är inga problem..men det är ju även skönt att sova ut ibland oxå:) men  när klockan började närma sig 2 i natt så hade vi fortfarande kvar 1 timme på filmen så vi bestämmde att vi ser fortsättningen idag istället annars hade jag inte fått massa sömn:P

Vad händer med Ida nu förtiden då:)?! Hon har iaf blivit friskare, har börjat att ta tran både hon och jag..är såååå äckligt men ack så bra..så får nog bara trycka i oss det så vi håller oss friska iaf:) hon busar för fullt och har verkligen börjat få humör nu..om det är någonting som hon inte får ha så skriker hon om man tar bort det från henne..:)Ena dagen hade hon vart lite"arg" på dagiset och dem blev helt förvånade för hon är ALDRIG det annars bara skrattar och är glad..:)

Nu ligger Ida och Christian och sover så sött:) jag har hunnit städa lite och ska nu dricka kaffet mitt och sen fortsätta städa innan Ida vaknar:) Idag ska hon även få en dockvagn..Christians syster har 2 stk så vi ska få en:-)

Vet förresten inte om jag kan åka hem över jul..för pratade med min chef och han har inte bestämt sig om vi ska ha öppet eller stängt..men jag kan ju säga att jag väääägrar jobba under julen iaf så..tänker ta ut semester eftersom jag inte har haft det detta år-.:P men har som sagt inte bestämt om vi ska stanna här eller åka hjem:P
Nu läsa lite bloggar innan alla vaknar':)

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0