bildbomb:P

nu mina vänner tänkte jag sätta in lite bilder som jag har loovat för lääängesedan men har inte riktigt haft tid:) har nu haft ledigt 3 dagar och ska bra jobba ons, tors och sen fri till måndag igen..haha just nu älskar jag mitt jobb..men vet ju att det kommer bli dubbelt med jobb nu när julborden börjar så det är bara passa på att vila och leka med ida nu när jag har tid:)

Vi är ute och leker i lekparken:)
pappa och ida gungar.





lastar ned flera bilder senare..nu måste ja åka och hämta hem min prinsessan:)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh, vad fin hon är! Kram till er alla. Ulrika, Håkan, Moa och Elin

2010-11-14 @ 22:49:26
Postat av: Erika

Sötnosar! :) kram

2010-11-21 @ 00:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0