what to do?!

åh ja har verkligen så tråååkigt nu..Ida ligger och sover så gott och christian är på fest..jag skulle oxå tänk gå ut idag men hade ingen barnvakt så var det min tur att vara hemma med ida eftersom jag fick gå ut påsken:P men vi har då haft det mysigt idag iaf:)

har vart strålande väder nu flera dagar så jag har suttit ute och fixar min solbränna:) idag var vi på stan och shoppade lite småsaker och kollade var iaf massor med folk ute:) Florö fyller ju 150år imorgon:) och på måndag 'r det ju nationaldagen s¨då blir det massa tåg och firade här:) kul att äntligen få fira 17 maj har ju alltid jobbat annars:)

Nu har ida lärt sig lite flera saker..hon kan nämligen ställa sig upp själv i sänge, och på golvet om hon kan stödja sig mot någonting..och sen tycker hon grinden nedför trappen är väldigt intresant den ska hon alltid ställa sig upp mot och sen skaka galler:Pså himla söt:P och nu sover hon jätte bra i sitt rum brukar sova från 20-06 sen får hon lite mat och sen sover vi till 9 någongång..så himla skönt att hon sover bra nu:)

ja vad händer imorgon då?! ingen aning om det är fint väder ska vi iaf ta en tur runt åsen och sen blir det nog bara vara hemma och sola sig:)

ne nu ska ja nog gå och lägga mig är suuuper trött så man är pigg imorgon..för övrigt ska ja sova i Idas rum i natt ..för när christian är full så snarkar han sååååååååååå massa och då kan ja inte sova så då kan ja lika gärna sova i andra rummet:P

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0