underbara sol:)

skrev ett låångtinlägg tidigare idag som tydligen inte kom på plats:/ men får sammafatta lite grann då:)

iallafall har vi haft strålande sol den sista veckan ungefär:) och det märks på min kropp kan ja säga..igår så lånade Idas farmor med ida och skulle gå in till stan:) då tänkte ja bara vara hemma och slappa av så jag klippte mina toppar på håret sen så satte jag mig ute och solade och läste en bok:) satt ute i ca 2 ½ timme innan ja åkte in till stan och gick på cafet dem var på och sedan åkte ja och ida hem..då var det dags för ida att sova så jag satt ute ännu 2 ½ timme till...när christian senare kom hem från jobbet så gick vi in och ja upptäckte till min fasa att ja var knallröd..:/ på mina armar och bröstet och halsen och lite på benen..:/ hm och kan säga att det fortfarande bränner..men idag satt ja ute en stunde oxå men inte så länge:) hoppas det blir fint väder till veckan oxå så man kan passa på sin bränna:) man känner sig mycket fräschare när man är lite brun.:) förut solade ja jätte mycket solarium..men har kanske bara solat 3 gånger sen förra året nu...känns onödigt att slösa pengar på det för man måste sola ganska mycket för att det ska hålla annars försvinner färgen iaf efter ett tag:/

måste bara berätt aatt ida kan nu sätta sig upp själv lilla duktiga tjejen:)

nu längtar ja bara att åka utomlands..gud hade vart så underbart:) bara sitta på stranden och sola och bada, äta god mat varje kväll, dricka öl och vin på balkongen..mmmm:P hade vart kul att åka i år men ska nog vänta tills nästa år när Ida är lite äldre och kan gå själv och prata så blir det nog lite lättare för henne oxå..:) men hoppas på fint väder hela sommaren iaf så man kan vara ute och sola och bada:) förra året när ja var gravid badade ja inte en endaste gång under sommaren:/ i år ska vi även på liseberg ska bli så himla kul längtat sen förra året:) tänk att det redan har gått ett år tiden bara flyger iväg:P

Ida sitter och myser i sin vagn med sitt lilla Bi:)

busiga tjejen i sin gåstol som hon numera kan gå i:)

fick värsta skrattanfallet när hon åt sin kvällsgröt:)

sötis ida:)


det var allt för idag:)

nu ska ida snart få gröt och sen blir det läggdags och vi ska mysa framför Avatar som vi har hyrt:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0