snart, snart, snart...

känns som att tiden bara rinner iväg och jag snart måste börja jobba igen:( kommer bli tungt att vara utan Ida hela dagarna..åh vi har ju så himla mysigt och kul helt tiden:)men får väl passa på att njuta den sista tiden vi har tillsammans..:P åh är så himla rädd att hon inte ska trivas på dagis eller att någon är dum med henne..tänk så är hon jätte ledsen och ingen tröstar henne eller så behöver hon byta blöja men ingen gör det..åhhh..jag vet det är nog bara ja som tänkte såna tankar men pratade med en kompis förra veckan och hon kännde likadant..men som sagt tror nog det kommer gå j'tte bra:) men har sån lust att hon ska lära sig att gå innan då känns det lite lättare:)

för övrigt så söker ja massa nya jobb nu..får se om man hittar någonting för på mitt gammla jobb vill ja inte vara kvar..tycker inte riktigt det passar att bara jobba 17-02 ibland senare och ibland tidigare när man har familj..har lust att jobba dagtid och kanske varannan helg eller så..men får se vad som kan ordnas:)

iaf så har ja städat lite idag och ida ligger och sover sin lilla förmiddagsvila:) måste bara berätta att på kvällarna går det jätte bra att lägga henne nu..igår somnade hon HELT själv..jag hade gömt mig i våran säng så hon inte skulle se mig och jag skulle se vad hon gjorde och om hon började skrika.ne hon låg väl kanske och snurrade runt och lekte med sina mjukisdjur i ca 15 min sen tjorvade hon lite med täcket så det blev som en kudde för hon och släckte sina blå..utan nå protester.:) hoppas det börjar vara så varje natt nu:) skulle ju städa och fixa hennes rum förra helgen men får ta det nu i helgen så hon kan flytta in dit:) tror det kommer bli bättre så för nu vaknar hon nästan varje gång vi kommer ned och ska sova..men då är det bara att sätta tutten i munnen så somnar hon om..fast det blir nog skönare för henne om hon inte blir störd under natten:)

nu ska ja fortsätta min städning och sen blir det lunch när Ida vaknar och sen ska vi göra oss klar att fara på byn:)


puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att det går bra för er :). Kram så länge, Ulli

2010-05-07 @ 08:57:52
Postat av: magda

ja allt är väldigt bra med oss:)ida växer och utvecklas varje dag:) hoppas allt är bra med er oxå:) har ni vart och träffat lilla Thelma? kram

2010-05-08 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0