God morgon!

idag när jag vaknade och gick upp väntade ett paket på mig från lilla Ida:) det var en stavmixer..väldigt behövligt:)konstigt att hon kunde veta att jag behövde det:) iallafall så är det min födelsedag idag..känns verkligen inte som det..:/ efter man fyllde 20år så tycker ja inte det känns så märkvärdigt:P

tänkte fara och handla lite så jag kunde baka en tårta men la ned ida i vagnen medans jag skulle klä på mig och vips så hade hon somnat och ja hade inte hjärta att väcka henne och börja ta in hon i bilen och sen ut och in igen så vi får fara och handla när hon har vaknat istället, brukar ju bara sova 45 min så medans kan ja passa på att dricka lite kaffe:)

igår kväll så flyttade vi över Ida till sitt egna rum så hon skulle sova där..:) gick hur bra som helst..jag sa bara god natt och gav en god natt puss sen så gick ja ut och hon låg och snurrade och hade sig men grät ingenting sen somnade hon så sött:) vaknade först vid 1 tiden men då var det bara att sätta tutten in i munnen igen så somnade hon om:) vaknade väl vid 6 tiden imorse då tog ja in henne till oss så fick hon lite mat och vi sov vidare till kl 8...tror faktiskt hon sover mycket bättre i sitt egna rum slipper bli störd av oss..eller av christian när han snarkar haha:P

idag ska jag iaf baka en tårta till dem som vill komma och fika:) sen ska nog christian laga middag får se vad han hittar på:) jag hade lust att gå ut och ätat men han tyckte det var bättre att vara hemma och äta:)

nu håller ja på att titta på resor utomlands till sommaren:) har fixat barnvakt 1 vecka nämligen morfar ska passa lilla Ida..kommer nog gå fint..hon måste ju lära sig att vara utan mamma för då är det ju inte ens 1 månad kvar tills hon börjar på dagis:) och jag och christian hade verkligen behövt en resa låååångt bort och bara slappa av och äta gott, bada , sola hade vart helt underbart..ska bara hitta någon billig resa så åker vi:)men just nu kostar det över 5000kr så tänkte vänta tills juni kanske det finns nå sista minuten som är billigare:)

nu ska ja ta och städa lite innan ida vaknar och vi ska fara och handla:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0