Energi?!

vart har min energi tagit vägen?! har vart helt slapp hela dagen känner jag mig:( har dock städat lite men inte allt..finna massor kvar men ska göra ett ryck i morgon:)


såg att ja hade fått 1000kr mer i mammapengar denna månad..det tackar vi för...det behövs verkligen..ska nog åka till förde på torsdag med mormor och mamma och shoppa lite:) int till mig då för ja behöver ingenting men ska nog inhandla en garderob, stol, grind, små saker till ida..sen ska ja även kolla om ja hittar nå fina tavlor att köpa..:) så pengar kommer det brukas iaf..:P

nu ligger ida och sover..hon somnade som en stock bara lite mat innan så slockande hon..Ida har oxå vart lite grining idag..funderade om hon kunde haft ont i magen för hon hade inte bajsat på 2 dagar och i kväll kom allt för dem dagarna kan jag ju berätta.:) men det var skönt att hon blev lite gladare iaf:)

hennes nya favvomat är nu kyckling med rotgrönsaker det bara älskar hon..sen fick hon lite päron och mago pure idag och det verkade oxå passa bra för lilla ida:)

ne nu ska ja kolla lite tv och sen sussa gott..:) kanske man skulle ta en låååång dusch innan..man brukar ju inte ha tid till det på morgonen:P

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0