dåligt

har vart dåligt med uppdatering här jag vet..men har helt enkelt inte haft tid..har haft fullt upp hela tiden samt att jag och ida har vart super sjuka:( men idag kl 15 åker vi från norrland och beger oss till örebro för att sedan åka bil till mormor som fyller 80år på fredag:)...

3 veckor i gällivare har vart stressigt från morgon till kväll nästan varje dag..har inte ens hunnit träffa alla folk ännu:( men haft det bra med dem bästa några gånger iaf:)funderar om man ska ta en till tur upp i juni kanske får se hur mycket pengar man få till sommaren..hade vart kul att vara här på sommaren oxå..för nu har vi fan haft kallt..nån dag var det 34grader och sen ca 20-30grader så har inte blivit mycket promenad med vagnen inte:/

anledningen att jag bloggar nu är för att ja har SÅÅÅÅÅ massa saker att packa och fixa men jag ORKAR  inte så jag sitter hellre här..dumt gjort kanske..Ida och morfar är på morfars jobb och hälsar på och sen ska dem till gammel morfar och säga hejdå..

nu väntar jag på att morfar och ida ska komma hem med mat från dannes till mig:) måste ju äta det en sista gång:)

en sak ja ska göra när ja kommer tillbaka till norge är att SLAPPA av..verkligen bara ligga i soffan och ta det lungt och kolla nå bra tv-program..känns som det var en evighet sen sist..nu har ja bara tänkt på hur jag ska hinna träffa alla folk hur ja ska hinna städa mitt gammla rum och hur ja ska hinna fixa alla saker..jaja men snart snart är vi i florö med älsklingen..:)

kanske om man går och plockar ihop allt man ska ha med sig så kanske det hoppar ned själv i resväskan?! vad tror ni..:P

skriver mer när vi är HEMMA:))

ska ha en skööön helg i timmele iaf med alla släktingar:)

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Erika

nu kommer jag ju att sakna er! : ) var lite smått trött, samt sjuk så fixade inte riktigt det där med att ta mig till stationen och se er.

Men vi satsar på att jag kommer i Maj en vecka. Tror det hade blibit svin bra! : )

Ha de bra, och hör av dig när ni har kommit hem!



Kram

2010-03-06 @ 03:39:30
Postat av: magda

vi saknar dig oxå nu:( men hoppas vi syns i maj:) om du vet vilket datum du planera att åka på så kan ja kolla om ja hittar nå billiga resor..brukar finnas om man bokar ett tag innan:)



kram

2010-03-11 @ 12:35:20
URL: http://idaaamarie.blogg.se/
Postat av: Erika

Hade planer på att åka 16 maj, då har jag ledigvecka. : )

Men kolla gärna resor.. Hade varit så kul och åka ner! Kram!

2010-03-13 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0