Stackars lilla sötnos:/

guud vad Ida blev ledsen när pappa åkte på jobbet imorse...n skulle hört henne grinade som en tok, och jag försökte trösta henne..men efter kanske 30min blev hon lugn och somnade om på min mage:) Ida fick ju inte träffa sin pappa nå igår för han jobbade så sent så hon hant gå och sova:/ men nu är det helg och då kan dem busa hur massa som helst:) på söndag ska ja ha ett städuppdrag städa vårat kontor vart det är kaos just nu..massor med saker som bara är insatta där...:/ men ska fixa det så man kommer in i rummet iaf:)

igår kom skattepengarna in på kontot..kändes fint:) förhoppningsvis kan man shoppa massor i sverige isommar..ska iaf köpa massa saker till ida..kläder, leksaker möbler och ja lite annat så man kan göra fint i hennes rum..för att köpa saker här i norge gör att man blir pank ganska snabbt:P

nu ligger lilla Idis och sover hon är så himla trött nuförtiden när hon är sjuk..men idag ska vi försöka bege oss ut och handla iaf..har slut snus:( helgen kommer bli jätte skön..ska laga god mat, mysa, kolla film, gå prommis, städa:)


ser verkligen framemot semestern nu:) hoppas bara på fint väder heeela tiden:) fortfarande ångest för att inte få vara hemma med ida:/ men ska ha henne hemma så fort jag är ledig från jobbet...:)

nu är min mage lite hungrig ska laga lite frukost*:)

ha en bra midsommar alla! tyvärr så firar man ju inte midsommar här  norge:/

puss


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

oj vad stor hon blivit:) liknar dig mer och mer. hihi

2010-06-28 @ 11:56:54
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0