Wish you were here

sitter och lyssnar på en gammal låt av blackmores night..:P denna låt skulle nämligen jag och bhella sjunga när vi gick ut 9an och då fick vi mvg i betyg..men vad tror ni vi gjorde jo sista dagen så hoppade vi av så det blev ingen sång men det blev mvg och massa lediga timmar vi haft för att träna..så dumma var vi:/

nu ligger ida på golvet och pratar på för fullt...vi har nyss kommit hem från en liten prommis sååå skönt det var ute..:) ska även ta en till prommis me emelie och kompis när hon slutar vid 4 tiden så det blir bra:) och sen ska vi förhoppningsvis och träna på lördag för det behövs..:Phär ska byggas muskler:)

annars har det inte hänt så massa..jag har sån himla lust att göra om lite här hemma men vet inte riktigt vad?! kanske måla i vardagsrummet men då måste ja ha någon som passa ida när jag gör det..:) kanske får bli när min bror ska komma i mars och hälsa på så kan han hjälpa till:P snart är resan till gve bokad ska bara hitta rätta flygen som passar ihop så ska ni se att vi dyker upp snart:) blir nog att stanna 3 veckor iaf hade ju kunnat stanna ll'ngre men får se vad som sker..:)

nu ska ja plocka lite här och sen börja laga maten så den är klar till christian slutar det blir nämligen makaronilåda idag:)mums..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0