vaaaaaaakna:)

nu sitter ja och väntar på att Ida ska vakna:) jag har ju vart och köpt ett nytt babygym till hon idag..ett sådan som hon kan ligga på rygg, på mage eller sitta i:) och sen så spelar den musik oxå så det ska bli spännander att se va hon tycker om den..imorse var hon helt galen och skulle snurra runt hela tiden..och hon blev lika glad varje gång hon lyckades:)

annars har inte hänt så massa idag..vi var på stan och hon sov hela tiden:P jag skulle ju hämta papperna till dagiset igen men tror ni det gick neeeej..för dem hade satt galler för ingången och jag vet inte vart man annars kunde gå in...så nu får christian fix detta för ja är less att åka över hela stan för att hitta papperna.:P men jag har iaf köpt inbjudan till dopet som ja ska skriva klart idag tror ja:)


nu lite kaffe och tv innan lill gumman vaknar och prövar sin nya leksak:)

puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tjena!

De är köpta på Erikssons Center, och är av märket Vyssan Lull (eller vyssJan lull, kommer inte ihåg), men jag vet att de även finns i märket BRIO. Kolla på Tradera om inte annat, där fanns det massor, men när Noah var liten hade vi panik och hade inte tid att vänta på nån auktion.

Då är verkligen jättebra, rekommenderas starkt! :)

2010-01-28 @ 14:07:25
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0