suget

ja nu kom godissuget till mig ..vilken tur att ja köpte massa godis till helgen som ja inte har haft lust att äta för att ja vart sjuk finns kvar:) så nu sitter ja och gottar mig i en godispåse och kollar Scrubs:)..Ida har somnat som vanligt:) christian kom hem 5 min sen ringde dem och sa att han var tvyngen att gå ut på jobb igen eftersom det har frusit rör igen..så det blev ingen veckohandling idag..jag har ju inte sån lust att dra med Ida själv och handla allt vi behöver till hela veckan..låter inte så frestande;P

idag åt jag en banan och ida tittade så massa på mig att ja var tvyngen att pröva ge henne en sked med mosad banan..:P guuud så hon tyckte det var gott..hon tog min hand och skulle trycka i sig mera..fast det kom ju även lite banan utanför munnen oxå..:P men deet är ju bra att hon tyckte om det..det blir så kul när hon oxå får börja äta vanlig mat..

inte så himla bra bild men blev den bästa jag fick till:) nu lite te och sen bara slappa av och leka med ida när hon vaknar..kanske ta ett bad ikväll när christian kommer hem..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0