Slut

yes nu är julen slut för denna gång..:) lite skönt faktiskt kan jag säga..har städat ut julgranen idag och kan ju säga att det var barr över hela huset..hm..så då blev det städning oxå på samma gång:) jag börjar faktiskt fundera om jag är allergisk mot julgranen för jag har varit så himla förskyld täpt i näsan och sånt ända sen vi fick in julgranen så får se nu om man blir friskare när den är borta:)

annars har det inte hänt så massa idag..jag och ida klev upp på morgonen och busade och myste sen klev pappa upp vid 12 tiden och gick ut skottade alla snö som hade kommit..kan ju säga att det snöar ju även ganska mycket nu oxå..sen när han var klar så tog vi en liten fika med oreokaka och kaffe mums..men jag kunde inte äta så massa eftersom det var grädde på den och ja vill ju inte få så massa ont i magen:)

imorgon börjar älskling på jobb igen..ska bli tråkigt men vi ska nog klara oss att hitta på massa skoj..snart kommer ju emelie och vegard och busiga kompis..det ska bli kul att träffa dem igen..dem är ju i gve och hälsar ¨på..det hade vi oxå velat vara men ska boka en resa snart hem..ska bara fixa datum för dop först så vi vet när vi måste komma tillbaka eller om vi åker till gve efter dopet vi får se vad som sker..men upp ska vi då snaaaart iaf..:)

nu ligger lilla sötnosen och sover så himla gott:) hon har förövrigt börja skratta så himla massa..och hon älskar när man blåser henne på magen då låter det som att hon håller på att dö av skratt..sen tycker hon även om när man blåser henne i ansiktet:)

igårkväll var hon lite små grinig som hon annars ALDRIG brukar vara och sen så har hon börjat dregla massor och ska bita i allt..så vi börjar fundera om hon håller på att få tänder kanske:)

ikväll ska vi iaf äta god middag..fläskfile med klyftpotatis och bea sås..mums längtar redan:)

nu ska ja ta och läsa lite bloggar och sen kolla tv tills lilla gumman vaknar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0