nytt för idag:)

nu har jag och ida vart ute på en prommis i det kalla vädret..:P hon ligger fortfarande och sover så gott i vagnen men inomhus:) sen har jag hunnit sätta på en tvättmaskin, dammsugit, vaskat golven plockat bort alla julsaker i kartonger dock inte lyft upp dem på loftet men det får christian göra..:) sen har ja hunnit stryka och vika lite av hennes kläder så nu tar ja mig en liten vila:) och elden brinner fortfarande lika fint:)

ska nog gå och fortsätta stryka nu..så allt blir klart..imorgon ska ja ta och fixa mina kläder så det oxå blir bra..sen hade ja även behövt att städa gästrummet får se om ida sover massa imorgon så får jag tid till det oxå:)

see ya:P

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hejsan! Varsågod och tack själv för Elvis fina kläder :)

2010-01-11 @ 18:32:04
URL: http://nathaliema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0