Gröt i stora lass :P

var på helsestationen idag och mätte Idas huvud och vägde hon..huvudet hade vuxit så det var på väg uppåt..men hon hade inte gått upp så massa i vikt så vi ska börja med gröt:) har ju redan prövat ge henne gröt och det gillade hon..har kännt på mig att hon inte får i sig med nog mat för hon blir alltid så grinig på kvällarna för det kommer så lite mat..:) så sa dem även att ja ska börja ge henne mat ofta på dagen kanske var 2 timme så att ja ökar produktionen..för hon tyckte inte det var någon bra ide att ge erstättning mycket bättre med gröt och att försöka öka produktionen..så vi ska tillbaka nästa fredag och kollar om hon har blivit större:) men vi gav hon gröt igår kväll och hon var jätte lung och sov bra hela natten så tror det kommer funka:)

Idag skulle vi gå på kommunhuset och hämta papper för att söka till dagiset till hösten men som sagt så fanns det ingen hiss där och massa trappor så vi vände..jag hade ju med mig vagnen så christian får hämta papperna istället:P känns lite tungt att redan orda vilket dagis man vill ha och hur mycket samt vilka dagar hon ska vara..jag vet ju ännu inte vilket jobb ja har då..förhoppningsvis jobba ja inte kvar på samma stället som förut för då avlider jag..kan VERKLIGEN inte gå tillbaka dit för då jobbar ja enbart kvällar och helger..när ska ja då träffa min familj?! vet ju hur ofta ja träffade christian varje dag typ 5-10min och så tänker jag inte ha det..:( det tråkiga är ju att dét finns ju inte så massa jobb här i florö men det kanske hinne komma till hösten får vi hoppas:) ska iaf vara ledig en månad extra fast då får ja ju ingen lön men ska nog klara det..har ju massa sparpengar och då ska vi ju vara i sverige den månader så då lever vi ju billigt om inte annat:)

nu ligger ida och sover fortfarande och jag hålle på att fixa alla kort som vi ska framkalla kan ju bli en del:)

ikväll blir det träning tror jag:)

nu börjar home and away och en kopp kaffe till det:)

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att ta del av ert liv nu när ni låååångt borta. Älskar er! Kram Ulrika

2010-01-22 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0