dop

nu ligger ida och prata med sitt babygym för fullt..:P och elden brinner i kaminen:) gud så duktigt jag har blivit på att få upp eld..*stolt*

idag har vi vart på stan heeela dagen..tog en fika med Lene, Sophia och Janne..det var jätte trevligt..har ju inte träffat Sophia på flera månader och hon hade blivit så stor:) vi fick även present av dem..jätte fina ullkläder som är bra nu till vintern:) tack tack:) sen tog vi turen på vero moda,.men lilla ida tryckte det var så himla varmt där så hon började protestera väldigt så vi fick bege oss..:/ så tog vi turen förbi jobbet och fick våran julklapp..en resväska så det var jätte bra..:)bokade även restaurangen för dopet eller preliminärt den 7 mars  så får se om kyrkan är ledig då oxå..fick ganska bra pris på maten och dryck så det ska nog inte bli så dyrt hoppas ja:)chrsitan är ju och jobbar idag oxå så han kommre tjäna massa pengar han får väl betala det mesta på dopet då, eftersom ja inte har någon chans att tjäna pengar nu:) men pratade även med min chef om att jag inte vill jobba kvällar och helger när ja kommer tillbaka till jobb och han sa att han hade tänk på det och skulle försöka fixa så ja fick förmiddagar istället så vi får se vad som sker..jag tror iaf säga att ja ska komma tillbaka i augusti om ja nu inte hittar ett annant jobb..jag vill ju ha lite semester oxå innan så ska nog klara mig på sparpengarna och sen så får man ju semesrersätting i juni så det ska nog gå bra:)

nu väntar vi på att christian ska komma hem så vi får handla mat.är sååååå hungrig..:)så hoppas han kommer snart.:)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0