Carola=bäst

yes äntligen fick jag lilla Ida att somna..hon har varit otroligt grining och ledsen sedan sprutorna igår..hon har helt enkelt inte vart sig själv alls.och hon har haft väldigt svårt att somna oxå..samt vaknat flera gånger hela natten..men nu när vi satte på Carolas barnvisor så slocknade hon som en sten och själv dessutom behövde inte söva henne:P hon är säkert helt slut lilla hjärtat:/  har iaf kommit underfun med att jag har världens snällaste barn..man blir lite bortskämd för när hon väl är lite grinig så blir man helt slut..haha men som sagt  jag ska inte klaga för hon är ju inte jobbigt så ofta :)

nu sitter jag i soffan och hålle på att frysa ihjäl gud det är så himla kallt i vårat hus..enda stället det är varmt på är toaletten där är det typ 30 grader haha så där trivs jag och ida jätte bra:) ne men vi ska nog köpa en v'rmepump för detta går inte vi fryser så massa samt att ja inte är sååå himla duktigt på att göra eld..vet ej va ja gör för fel för idag har ja inte heller fått eld :/ christian var tvungen att jobba över idag så han har inte heller kommit hem ännu..:/ hoppas han kommer snaer för ja är såå hungrig och vi måste fara och handla blöjor och sånt oxå..:P

i helgen ska ja städa och fixa lite hemma medans christian leker med ida..) har tänkt sortera min garderob lite grann har ju så massa kläder som man inte använder så massa dem ska ja sätta upp på loftet så ja får mer plats för alla andra kläder för just nu är det ett bombnedslag:/

nu måste ja verkligen gå och försöka med elden igen..så ida får vakna upp till varmt så hon kan ligga på golvet och leka lite sen:)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0