Atsjooo..:p

ida tycker tydligen inte om när jag nyser..hade precis lagt henne i vaggan för att sova lite..då börjar ja nysa massor och  Ida vaknar upp med världens skrik..:(stackar..:/

Morgonen började med att christians telefon ringde kl 10..då var det dags på jobb..tydligen massa rör som hade frusit..:/ så jag och ida klev upp sen och åt frukost..hon vilade kanske 5 min..sen fick hon ligga i vaggan och lek medans jag tog fram dammsugan och började dammsuga..sen tog jag även och vaskade golv..har dock kvar att städa néde på men det tar vi senare..för nu ska vi gå ut på prommis med emelie och kompis..skulle ju och träna men ingen kan ju passa Ida så det får bli promenad istället:P förövrigt så har hon sovit jätte dåligt hela natten..skulle äta i princisp heeela tiden varje gång jag trodde hon skulle vara mätt och hade somnat så vaknade hon och skulle ha mera mat..:P Ikväll ska ja laga hemmagjord lasagne hoppas det blir lika gott som förra gången då..christian hade aldrig smakar hemmagjord lasagen förut bara påse..så han tyckte det var mycket godare än den han brukar äta:)

nu ska ja gå och klä på mig och ida så vi är redo...skriver mer i kväll och ska lägga upp lite bilder oxå..måste förövrigt fara på ejkjöp och köpa en kabel till min mobil så ja kan lägga in bilder på datorn för jag har ju en ny mopbil nu som fotar jäääätte bra bilder:)


seee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0