äntligen

har äntligen blivit frisk nu..har haft feber hela helgen och kännt mig allmänt dålig.men imorse när vi vaknade så mådde man jätte bra och d är så himla skönt:) för det är så himla jobbigt att ta hand om Ida när man har feber och är dålig jag var så himla svimmel oxå så jag var rädd att man skulle tappa hon men allt gick ju bra:)

nu sitter vi och kollar skidskytte ganska kul..norsken leder iaf så han kommer säkert vinna..sen ska vi även kolla skidor idag och hoppas på att hellner vinner men tror egentligen att lukas eller northug vinner så vi får se..:) men sen ska ja och ida till emelie och hälsa på..har ju int träffat dem på 2 veckor när dem har varit i sverige så det blir kul:)

idag fick Ida smaka lite bröd att suga på och det tyckte hon var jätte gott..fick nämligen inte ta bort det från henne..så det var bra att hon gillade det..:) snart ska vi även börja ge henne lite gröt på kvällen om hon gillar det..det ska bli så kul att ge henne liten annan mat än bara amma hon..:P


nu ska ja ta och göra mig klar för dagen:)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0