2010

 här kommer lite nytagna bilder på lilla fröken:) ska fara till veckan och framkalla alla bilder vi har tagit så jag kan göra ett album:)

vad hände på nyårsafton då? jo först var vi hos christians mamma med hans syster och barn..vi åt pinnekött som var såååå himla gott:) sedan satt vi och tog det lungt kollade massa tv..:)senare kom christians bror och tjej förbi..vi hade ju väldigt lust att gå ut på stan och kolla på kjippen men vi stannade hemma istället...så vi bestämde oss för att gå ned till oss och dricka lite vin:) Ida ville gärna sova över hos sin farmor så det fick hon göra..hon är ju så himla snäll när man lämnar bort henne så d är ju inga problem:) så vi gick ned till oss och korkade upp..sen small det till och det blev nytt år:) efter ett tag kom christians syster och bror och hans tjej ned till oss..vi satt väl uppe till 5 tiden någonting tror jag innan vi hittade sängen..men det var en trevlig nyårafton:)

igår kom lilla ida hem vid 3 tiden när farmor skulle på jobb..då blev det massa bus hela dagen..tog även turen upp till christians mamma och åt upp resterna från nyår för vi orkade inte laga nå mat själva..

idag har jag blivit 'ännu sjukare så har bara varit hemma hela dagen  och tagit det lungt.med min lilla sötis:)

nu håller christian på att laga hjortgryta ska bli mums..

ska försöka få lillan att somna innan maten är klart så vi får se hur det går:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0