God morgon!

idag har morgonen vart jätte bra..vaknade av att ida petade lite på mig och när ja slog upp mina ögon möts man av världens gulligaste leende:) vi låg och myste lite i sängen innan vi klev upp och klädde på oss..slog på en tvättmaskin och sen gick till vardagsrummet för att leka lite:) det är även strålande sol ute idag..:) kl 1 ska vi på cafe med lene och sophia..ska bli kul..hon är så tuff lilla sophia hon blir 9 månader snart hon..:)


igår försökte jag göra handavtryck av idas hand:) blev faktiskt jätte bra ´så den ska vi hänga upp sen..har kvar lite deg så ska göra fotavtryck idag tänkte jag:)


nu har ja nyss fått i mig en tallrik fil och flingor mums:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0