oj oj oj...

nu är det väldigt längesen man har uppdaterat..:/ men vi har haft fullt upp hela sommaren:)

först har vi spenderat 1 månad i sverige hos min mormor utanför gbg..väldigt kul..har vart på¨djurpark, liseberg, och massor med shopping:) fint väder har vi haft oxå men lite regn fick vi även stå ut med:) har träffat massor med släktingar och bara haft det skönt:) kom hem för 2 veckor sedan til florö..var lite skönt att komma hem oxå:)

förra måndagen börjar lilla Ida på dagis:((( var nog hemskast för mig som inte får vara med min lilla prinsessa dygnet runt:( men ida verkar trivas som fisken i vattnet har inte gråtit någonting ännu och leka massor och verkar trivas..hon är iaf glad när man lämnar henne:) så det är positivt men det jobbiga är att förra veckan hade ja eftermiddag hela veckan plus helgen..och hannt bara träffa henne typ 1 timme per dag...min chef hade ju lovat att fixa förmiddagsjobb till mig och sen skulle ja jobba 1 dag i veckan plus varannan helg eftermiddag..kan ju säga att vissa personer förändras aldrig..blev ju som sagt inte så..samt att jag har INGEN aning om när ja ska jobba förmiddag har bara fått emjobb och det är bara 50%..vad ska ja göra resten av tiden då?! kan ju säga att han ska då betala mig fullt för kan inte han ta sitt ansvar att fixa jobb som han har lovat så är inte det mitt problem..är nämligen på jobbjakt nu för ja har inte lust att vara kvar där..kan ju säga att det är många flera än jag som är less på han:(

nu sitter jag hemma och har just lämnat ida på dagis..hon hade blivit lite snorig i natt så hoppas inte det bryter ut så hon blir sjuk:( tror faktiskt jag är ledig idag eller vet ju som sagt inte.,.men iaf ska det bli skönt att bara vara hemma med Ida och christian ikväll och ta det lungt:))

förresten så blir Ida 11månader idag..hojja vad tiden går fort..snart 1 år sen hon föddes och jag tyckte det var nyss..

ne nu ska ja skriva om mitt cv och ansöka och sen kolla om det finns nå jobb..:)

kán nog lägga in lite bilder imorgon så ni får se vad vi har gjort i sommar:)

puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej där! Kul att höra att allt är bra med er. Tänkte att jag måste lämna ett litet avtryck när jag har varit o snokat : )

Vad skönt att det går bra för er lillpiga på dagis. Tänk vad tiden går fort :)

Ha de bra!

Kram!

2010-08-27 @ 04:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0