håll tummarna och alla fingrar nu..:)

nu är det jobbsöning på hög nivå:) ringde i fredags till ett dagis och ska komma dit till veckan på intervju:)låter så himla bra..men det var inte full tid alltså bara vikarie så vet ej hur massa tid man får..men men får ju höra efter:) nu ska jag nämligen ringa runt till alla dagis här och höra om dem behöver personal så vi får hoppas det löser sig om inte hel tid så iaf kanse 50% eller nått sånt så kan jag fortfarande jobba kvar på bua en viss tid tills jag hittar heltid någonannanstans;)

Ida mår hur bra som helst har vart hemma med mig heeela helgen plus idag:) nu ligger hon och sover och ja ska passa på att ragga jobb:) sen ska vi på stan och köpa skjortor till mig och sen gå på prommis med cecilie och några andra mammalediga:)det är så fuskigt att dem får vara hemma med sina barn och ja måste jobba:( men that's life:)hoppas hoppas hoppas bara ja får ett nytt ´jobb så man får vara mera med ida:)

krAM  kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0