tröttis

lilla idis var väldigt trött idag hon somnade på 2 sec när jag hade lagt ned henne i vagnen och var på väg ut på prommis:P blev en halvtimmes prommenad ned till havet och sen vände vi hem igen..nu ligger hon kvar och sover i vagen och ja ska passa på att läsa en bok tänkte jag:) mamma har ju skickat 2 kartonger till mig med massor med saker som ja har haft i gve där bland annant böcker:)och kläder till ida oxå....kan ju säga att hon har sjukt mycket kläder vet inte om hon kommer hinna använda allt:/ men det är ju bra iaf:)

i helgen ska vi bara slappa av och mysa hemma:) älsklingen måste tyvärr jobba imorgon men då får ja och ida roa oss själva vilket vi är duktiga på:)

för övrigt så håller jag på att lära henne sova i egen säng nu..somna och sova där hela natten..går väl ganska bra..när man ska lägga henne skriker hon ca 30min innan hon somnar.,.men när vi ska gå och lägga oss så vaknar hon igen och samma visa:/ har senaste natten vaknat 3 gånger oxå..men tror det kommer sig snart..iaf så vägrar hon ligga rakt i sängen utan hon ska vända sig och sova på tvärsen med benen uppe på sängkanten..haha måste ta ett foto så ni får se..så himla sött.:) igår när ja kom ned och skulle sova så låg hon däremot och tuggade på babycallen..haha..hon är så himla kul:)

ne nu måste ja ta och läsa lite och sen en snabbstädning så man är klar för helgmys:)

ha en bra helg allihopa

kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där : )

Vad ni verka mysa... Snart , snart kommre jag!



Kram

2010-04-11 @ 20:20:57
Postat av: magda

ja vi har det jätte mysigt här:) du skrev aldrig ditt namn men jag har nog en aning om vem du är:)ska bli jätte kul när du kommer hit och hälsar på:)



kram

2010-04-11 @ 22:56:24
URL: http://idaaamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0