Lyckligast

gick och lade Ida kl 20.00 och befarade för en hemsk kväll igen med massa skrik och stoj med att försöka klättra ur sängen..men kan ni gissa vad som hände.?! ja hannt bara lägga henne ned och ge en god natt puss..när jag sen hade släckt lyset och suttit mig i sängen för att börja tjorvande så somnade hon..herregud det tog inte ens 1 minut..lilla prinsessan måste nog vart jätte trött..men skönt var det iaf:) hoppas hon sover hela natten nu..hon brukar sova från ca 20-21 till 6 på morgonen och sen få lite mat och sen fortsätta sova till 8-9..


för övrigt har vi haft en RIKTIG mysig dag idag.:) vackert väder har det vart så vi har vart ute massor..först var vi på stan och handlade lite nya leksaker till Ida..en mjuk boll, en s¨ndära sak som man kan trycka på så hoppar det upp en "gubbe" fast i detta fall så är det djur som kommer uppp ur lådan:;) sen köpte vi även en badanka som har fått badpremiär i kväll:) efter stan åkte vi hem och åt lite lunch och sen begav vi oss ut i gen på¨en prommis i det fina vädret:) ida låg ute och sov i 2 timmar medans ja passade på att städa lite hemma och bara slappa av:)

sen blev det middag för oss 2..ida åt köttfärssås och spagetti och jag åt fisksoppa:) Christian jobbar nämligen över lääääänge ikväll för dem håller på att flytta deras firma till en annan anläggning så då måste alla hjälpa till att städa och flytta över saker:P sen på fredag är jag och pigan ensamma igen för då ska christian och hans jobb nämligen på kurs och sen sova över där tills lördag..kommer bli tråkigt att sova själv men det ska nog gå bra:)om jag blir för rädd på natten får väl jag bara ta över Ida till min säng:)

nu kom christian hem så nu blir det tvmys..först ska han nog äta lite av min god fisksoppa:)

hoppas på fiiint väder imorgon oxå då ska vi passa på att vara ute och mysa:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0